واسه جبران گذشته

- یعنی اینقدی که پسرا به موهاشون میرسن، اگه به یه بوته شلغم رسیده بودن الان هلو می داد!

 

************************

 

- ببین خانوم، تو روزنامه نوشته که مردها به طور متوسط در روز از پونزده هزاز کلمه برای صحبت کردن استفاده می کنند ولی زن ها از سی هزار کلمه. دیدی ثابت شد. شما زن ها بیشتر حرف می زنین تا ما مردها؟

زن: هیچ هم همچین چیزی نیست. فوقش ثابت شده که ما هر حرف رو باید دو بار بزنیم تا توی مخ شماها فرو بره!

 

************************

 

- فرق باطری با مرد چیست؟ باطری اقلا یک قطب مثبت داره ولی مرد هیچ چیز مثبتی نداره!

 

- مردان از دو نوع خارج نیستند؛ یا روی سرشان خالیست، یا توی سرشان!

 

************************

 

- اونا دخترای قدیم بودن که از سوسک می ترسیدن، الان همچین سوسکت می کنن که خودتم نمی فهمی!

 

************************

 

- این آقایون محترم همچین میگن دخترای امروزی آشپزی بلد نیستن، خونه داری بلد نیستن که یکی ندونه انگار خودشون مثل مردای قدیم میرن از صبح کار میکنن تا بوق سگ!! بابا شماها رو که باید با بیل ساعت 12 از زیر پتو بیرون آورد!

 

************************

 

- مردها مثل آگهی بازرگانی هستند حتی یک کلمه از چیزهایی را که می گویند نمی توان باور کرد.

 
 


نظرات شما عزیزان:

*
ساعت1:48---27 مرداد 1391
خیلی وقت بود به وبلاگ سرنزده بودم ستاره شناس(*) هم که شدی حالا بگوببینم کجای منظومه هستم؟ یه نشونیه دقیق؟؟؟؟

قره (ghore)
ساعت12:41---24 مرداد 1391
سلام
شمام بی کارینا انقد میپرین به هم که چی بشه این بچه بازی ها وخز بازی هارو در نیارین جون مادرتون آبرومونو بردین


رویا
ساعت12:02---11 مرداد 1391
من قصد توهین نداشتم فقط خواستم بگم بد زدی تو پر قناری!

بنده خدا داشته آمار میگرفته اینکه میگی
پاسخ:نه رویا اصلا موضوع برای حرف تو نیست.اون فقط میخواد منو تخریب کنه نمیدونه من قبلا واحد چگونه با آدمای عوضی کنار بیایید رو پاس کردم هرغلطی بخواد بکنه من ازش چند گام جلوترم.من اصلا از تو ناراحت نیستم رویا.تو حرف درستی زدی ولی اون دنبال یه بهونه واسه خرد کردن من بوده وقتی چیزی پیدا نکرده به یه همچین چیز بی ربطی خودشو ریط داده.میگیری چی میگم که؟ hichkas


رویا
ساعت17:47---9 مرداد 1391
چه بی جنبه!!
پاسخ:کی من؟ آخه واسه چی؟ چون دو کلوم حرف حساب زدم? hichkas


ghanari
ساعت22:16---7 مرداد 1391
میگم کسی از پسرا مزدوج نشده؟؟ دختر خانوما که چنتاشون پریدن
پاسخ:خوب حالا که چی,چیکارکنم؟


چه کمکی از دسته من برمیاد؟


خدا روزیتو یه جا دیگه حواله کنه توام دلت خوشه


hichkas

از نظر من:پریدن مهم نیست مهم اینکه با کی وکجامیپری.

شماهم عشقتون زودپریدنه ها!

بپا از هول حلیم نیوفتی تو دیگ وسقوط نکنی.ان شاا... که نمیکنی اگه عاقل باشی نه عاشق

پاسخ:اگر عشق هم عاقلانه باشه تو هیچ گودالی سقوط نمیکنه البته اگه عاقلانه باشهunknown
مگه نه؟؟؟

پاسخ:آره درسته ولی من میگم ما الان تو سنه احساساتی بودن هستیم و از روی عقل کمتر تصمیم میگیریم. بخاطر همین ممکنه انتخابتون از روی عقل نباشه و خدای نکرده یه روزی از انتخابتون پشیمون بشید. خیلی عجله نکنید خوبه انتخاب انسان هم از روی عقل وآینده بینی وهم از روی احساسش مهمترین انتخاب زندگیتونه خیلی حیاتیه امیدوارم همتون به اون چیزی که لایق شین برسین hichkas


alone
ساعت17:17---2 مرداد 1391
سلام

طنز قوی ای بودپاسخ:سلام. خیلیــــــــــــی ممنون. پ ن پ از اساتید دانشگاهم بی کاری زد به سرم گفتم تووبلاگتون پست بذارم hichkas


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 2 مرداد 1391 ا 13:36 نويسنده : hichkas ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.